subota, 1. lipnja 2019.

BEAUTY BOX

Hmmm.....

 Stigao je novi beauty box. Kutija iznenađenja, sreće, veselja, razočaranja.
 Najveće iznenađenje je kad  dobiješ predivnu kutiju a u njoj brdo proizvoda.
Jedno je kada naručuješ nešto i znaš što će ti stići, a nešto sasvim drugo je kada ti stigne nešto a nemaš pojima što se u kutiji nalazi. Onaj osjećaj kada otvaraš i diviš se svakom novoizvađenom proizvodu.



 Jesam li ostala oduševljena ili razočarana čitajte u nastavku......





Najprije, predivna kutija koja se otvara kao ladica i koja može poslužiti u tisuću svrha.
Proizvodi u kutiji većinom su nepoznanica ili se zna jedan brend proizvoda no nikad ne znaš što ćeš upravo ti dobiti u svojoj kutijici.
Tako sam ja znala da će se unutra nalaziti NOELLE kist, i tome sam se jako veselila jer sam očekivala da ću dobiti kist za blendanje ili kist za puder. Već sam na prvi pogled ostala razočarana jer sam dobila ovalni kist, kist tipa koji ja uopće ne koristim i ne volim. 
Idući proizvod je tester dezića koji sam već i sama kupila i ne valja mi ništa.
Još jedno razočaranje.
Proizvod za koji sam čitala da će se nalazit u kutiji  i za koji sam bila sigurna da će mi biti totalni promašaj me upravo oduševio. Naime radi se o pekmezu za brže dobijanje boje, i na sam spomen pekmeza  koji je već jednom bio u boxu pao mi je mrak na oči. Pomisleći da ću biti totalno razočarana, ostala sam oduševljena jer se unutra nalazio pekmez brenda čije proizvode ja iznimno volim i cijenim. Radi se o BOTTEGA VERDE pekmezu.
Pekmez ima predivan blagi miris a najviše me oduševilo što se brzo upija i ne ostavlja mastan trag.
Za njegovu učinkovitost ću ipak morati pričekati sunčanije vrijeme ali znam da jedva čekam da ga mogu koristiti i da je to proizvod koji neće propasti ili mi stajati u ladici.
Još jedan proizvod za koji se veselim što sam ga dobila je Uriage tonirana krema a to što ima ZF je još jedan plus.
Himalaya gel za umivanje ima jako lijepi miris i već ga koristim. Ima sitna zrnca kao piling no tijekom umivanja ona se uopće ne osjete. Kako proizvode za umivanje dosta trošim tako ću potrošiti i taj i ne mogu reći da sam njime razočarana.
  Geomar piling za tijelo nisam probala ali volim pilinge i veselim mu se.
Tu se našao i označivač stranica koji uvijek dobro dođe (nije da puno čitam, ali imam kćer školarku pa se eto tu našlo i nešto za nju) 😊😊 😊 ali da bih se više veselila bilo čemu drugom, ne mogu poreći.

I zadnji proizvod su Violeta ulošci, koje sam ranije kupovala jer mi je bilo odlično što u pakiranju ima i nekoliko vlaznih maramica, no sami ulošci mi i nisu baš najdraži. Kako je to nešto što nama ženama uvijek treba, neće ni oni propasti. 
 Ukupno gledajući, nisam totalno razočarana jer osim dezića koji mi ne valja ni malo i kista koji mi je totalni promašaj ali je ipak iskoristiv ili ga mogu pokloniti sve ostalo je nešto što je već u upotrebi ili će biti vrlo skoro.

Nema komentara:

Objavi komentar